افتخارآفرینی دونده دهکویه در رقابت‌های ماراتن انتخابی المپیک ۲۰۱۶ در دبی
پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی دَهکویه
درباره وبلاگ


دهکویه مهد فرهنگ و هنر لارستان
آخرین مطالب
maraton

 

 

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان با اشاره به برگزاری مسابقات دومیدانی ماراتن در دبی گفت: مسعود رستمی ورزشکار دهکویه  لارستان موفق شد در میان بیش از ۳۷ هزار دونده مطرح دنیا رتبه ۲۰۱ را به خود اختصاص دهد.

به گزارش میلاد لارستان؛ داود عسکرپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در لارستان، اظهار داشت: این دونده دهکویه لارستانی مسیر ۴۲ کیلومتری را با زمان ۳ ساعت و ۲۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه با موفقیت پشت سرگذاشت و به خط پایان رسید.

وی با بیان اینکه این دونده لارستانی در  گروه ۳۰ تا ۳۵ سال مقام سی و چهارم این رقابت‌ها را کسب کرده است، عنوان کرد: این رقابت‌ها در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد که نفرات برتر این دوره از مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب می‌کنند.

معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان افزود: مسعود رستمی پیش از این نیز در ششمین همایش جشنواره فرهنگی ورزشی دو استقامت امدادی مسیر دو هزار کیلومتری شلمچه به سمت حرم امام رضا(ع) را در مدت ۱۴ روز پیموده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه
پيوندها
  • ابزار وبلاگ
  • خرید ساعت
  • فروشگاه اینترنتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ,وبسایت خبری شورای اسلامی دَهکویه و آدرس showra-dahkooye.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 900
تعداد نظرات : 88
تعداد آنلاین : 1